fredag 4 december 2015

M:s första farsdag

Jag vaknade ca. 8 tiden och då sovde ännu M som tur :) Lillus började jag byta blöja på och klädde på henne och matade henne och sen fick hon bli och sova me pappa. Sa till M att jag går ner och pumppa mjölken och han fortsatte sova. På riktigt gick ja ner och gjorde morgonmål åt oss till sängen. När jag kom upp fråga han bara att va ja gör och så önska ja honom en trevli första farsdag och så gav vi hans present. Var så glad att han blev överraskad på sin första farsdag. Sen öppnade han sitt paket vi hade me lillus tryckt hennes händer och fötter på ett dynvar och skrivit pappa på det. Det lyckades inte riktigt för dynvare var så mörkt och färgen ville inte riktigt synnas ordentligt men det är tanken som räknas :) som tur var jag hemma hos mina föräldrar när vi tryckte så jag fick hjälp av mamma för händer är mycket svårare att trycka än fötter när man hon bara ville hålla handen fast. Nå nästa gång kanske det går bättre :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar